Moa 16 år

Gårdagen var riktigt mysig och rolig :)
Jag cyklade till Oscar efter´skolan men michaela och sedan fixa jag och oscar oss och sen skjutsade hans mamma eva oss till valentino och där åt vi god pizza och pratade massa och det var jätte mysigt :).
Sen så gick vi hem till hans kompis emil och bara chillade där en stund och sedan drog vi vidare. och sen gick jag och oscar hem till honom men moa mickis rille rebecka och rami .. och på natten så låg jag och oscar och pratade massa och det var jätte mysigt och självklart hade vi lite chips som vi knaprade på .
På morgonen när vi vaknade så åt vi god frukost och sen så kolla vi en ass bra film och sen så åt vi lunch med hans mamma och pappa och sen så möss vi hela tiden eftersom vi inte kommer kunna träffas under påsklovet,cyklade hem till pappa och hämtade kläder sen hem till mamma och gjorde mig iordning och så sen skjuisade hon mig till moa som vi nu ska fira på 16 års dagen.
om 40 min blire pizza !! gottigotti !
puss på er alla söta , alla får ha en awesome dag och kväll ,puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0