Söndag kväll

jA HEJ MINA KÄRA VÄNNER !
Har typ precis kommit hem till pappa och packat upp och plockat in kläder i min gaderob :)
saknar mamma har inte sätt henne på hela kvällen ... :/ menmen , aa helgen har vart awesome super dårlig och mysig :(:)
ää hänt lite grejer som är så förbannad över men nu är det som det är.
ALLA MINA VÄNNER ÄR I SÖDERHAVET OCH VART ´ÄR LILLA JAG ?, JO HEMMA , KUL !!!
älskar mitt liv.puss
Nä men ska väl umgås men plastfamiljen lite idag då :D haha :D sen ska jag kolla på bigbrother ikväll och fan vad jag längtarrrr:)
Imorgon åker jag michaela sara in till marieberg för att köpa lite present till Mojss som fyller 16 past .
det ska blí kul.
Nä nu ska jag nog köra lite facebook spel :Dbaybay , love you all♥



Älskar dig oscar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0