tjenixen lillebror

tjenis penis alli hopa :D
Idag vaknade jag upp klockan 13:06 prick !, så länge har jag nog aldrig sovit på länge ..
Jag och sara tog en powerwalk vid 3 till typ 4 :), sen gick jag hem och sov en stund eller vilade sen så duschade jag sen fixade jag mig inför kvällen lite sen gjorde jag mig lite pasta som jag tryckte i mig och det gick väldigt bra att äta än i vanliga fall. Sen var jag tvungen att fixa munskölj och nått som är bra för håret.
Sen så träffade jag moa och michaela med sara vid maestro och tog en glass och en cola sen skulle vi igenkligen till michaela och övernatta men jag och sara var så latta så vi orkar inte cykla till hällabrottet , så nu ska vi nog ut och träffa adde en stund :) sen får vi se vad vi hittar på för nått tokigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp nån video när du sjunger? :D har hört rykten om att du är jättebra!

2011-07-05 @ 05:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0